2014. július 4., péntek

16. Fejezet

Engedd el

Sehun a hátán fekszik, a kinyújtott karján pihentetem a fejem és őt nézem, miközben ő a plafont bámulva elmélkedik valamin. A testem még mindig bizsereg, és fáradt vagyok a harmadik orgazmusom után. Hihetetlen ez az ember...
- Min gondolkozol? – halk kérdésemmel töröm meg a csendet.
- Azon, hogy miért változtál meg ilyen hirtelen.
- Ezt hogy érted? – én változok hirtelen? Pff.
- Nemrég még foggal körömmel harcoltál ellenem... – lepillant rám.
- Mert akkor még nem tudtam, hogy milyen vagy valójában.
Ujjamat végighúzom az egyik heg mentén a mellkasán, de szabad kezével rögtön elkapja a csuklóm, és rosszallóan néz.
- Akarsz beszélni a szüleiddel?
- Tessék? – tágra nyílt szemekkel pislogok.

Csupán egy köntös fedi a testem, Sehun pedig normálisan felöltözve ül mellettem az ágyon. Izgatott vagyok, a gyomrom remeg miközben a fülemhez emelem a telefonom és hallgatom ahogy kicseng. Nem telik egy másodpercbe se, azonnal érkezik a válasz.
- Kicsim, minden rendben? – apa aggódó hangjától könnyek gyűlnek a szemembe. – Miért nem vetted fel a telefont?
- Jól vagyok – megköszörülöm a torkom. – Csak most próbálok a munkámra koncentrálni...
Folyamatosan Sehun kifejezéstelen arcát nézem. Sose hazudtam a szüleimnek, de most muszáj. Megfordul a fejemben, hogy segítségért kiáltozzak, de szót fogadok, mert csak akkor beszélhetek a szüleimmel, ha hazudok, és nem mondok nekik semmit Sehunról.
- Annyira aggódtunk – apa hangja könnyedebb. – És minden rendben? Milyen Szöul?
- Minden szuper – vidámságot erőltetek magamra.
Sehun a szemöldökét ráncolva veszi le rólam a tekintetét, elfordítja a fejét.
- Adom édesanyádat.
- Szia, kicsim – anya hangosan sír a telefonba, a szívem összeszorul. – Kérlek mondd, hogy jól vagy!
- Igen, anya, jól vagyok – mosolygok, de a könnyek megindulnak lefelé az arcomon.
- Nagyon hiányzol.
- Ti is – elcsuklik a hangom. – Ti is nekem...
- Legközelebb ne ijessz meg minket ennyire, már a rendőrségen is jelentettük az eltűnésed...
- Tessék? – játszom a meglepettet, mert tudom, hogy Sehun mindent hall.
Arcán átfut a döbbenet, majd a homlokát ráncolva fordul felém, és mutatja, hogy tegyem le.
- Látogass meg minél előbb!
- Rendben anya... Most le kell tennem – szemeimet összeszorítom.
- Nagyon szeretünk, kicsim.
- Én is titeket – szipogok.
Sehun kihúzza a kezemből a telefont, majd megszakítja a vonalat. Frusztráltan felsóhajt, kerüli a tekintetem.
- Tehát Suho mégis miattam van a rendőrségen, igaz? – számonkérő a hangom.
A szex utáni mámoros légkör egy pillanat alatt megváltozik, tapintható a feszültség a szobában. Már megint azt az elsötétült, pszichopata tekintetet látom, de ezúttal nem rémiszt meg.
- Mennem kell Suhoért. Este legyél csinos – veti oda, majd felkel az ágyról és kimegy.
Csinos? Minek?
- Nem válaszoltál a kérdésemre! – kiabálok utána, de nem jön válasz.

Feszülten nézem magam a gardróbszoba tükrében. Mintha nem is én lennék. Sehun választotta ezt a méregdrága ruhát, komoran leszögezte, hogy ma este ezt kell viselnem, de fogalmam sincs mit tervez. A ruha egy merészebb estélyinek is megfelelne, az anyaga fekete, pánt nélküli, a mellem alatt egy ezüst színű flitteröv díszeleg, a szoknya része elöl combközépig ér, hátul pedig a térdemig. Rövid. Túlságosan is rövid, de gyönyörű ruha, és laza, kényelmes. Egy hozzá illő tűsarkú van a lábamon, ami teljesen zárt, és a sarkamnál ezüstös gyöngyberakás van.
Sehun belép a gardróbba, láthatóan megszeppen a látványomon, majd az arca ismét kifejezéstelenre változik.
- Mehetünk? – kimérten szólal meg.
Rajta egy sima, sötét farmer van és egy halvány vaníliasárga ing, aminek az ujjai fel vannak tűrve a könyökéig, a torka alatt két gomb ki van hagyva.
Bólintok válaszként. A hátam mögé lép, még magassarkúban is alacsonyabb vagyok nála, a tükörből figyelem ahogy az egyik fiókba nyúl, majd jobb oldalra összegumizza a hajam, aztán előre igazítja a tincseket, amik a mellem alá érnek. Szótlanul megfogja a kezem, és levezet az alsó szinte. A szívem őrült kalapálásba kezd amikor kinyitja a bejárati ajtót, és kilépünk rajta. Kora este van, a Nap még az égen van, lassan kerül a fák takarásába. Futni támadna kedvem, egészen hazáig, de nem tehetem. Még nem.
Belépünk a garázsba, meglepődök amikor meglátom Sehun autója mellett az enyémet.
- Hát ez? – az irányába mutatok.
- Azt gondoltad, hogy az út szélén maradt? – hangja szórakozott, de az arca komor.

Egy órányi utazás után kiszáll a luxus mercedesből, átsétál az én oldalamra, és a kezemet fogva segít ki az autóból. Csodálkozva bámulok a hatalmas, kastélyszerű épületre, ami előttünk tornyosul. Végigsétálunk az úton ami a kétszárnyú ajtóhoz vezet, majd mindenféle gátlás nélkül benyit.
- Üdvözlöm Mr. Oh, Ms. Kim – az ajtóban álló öltönyös férfi meghajol.
- Üdv – Sehun kurtán válaszol, én pedig zavartan biccentek. Honnan tudja a nevem?
Az előcsarnok tágas és üres, csak néhány állvány van, szobrokkal a tetejükön. A plafon három méter magasan, középen egy óriási kristály csillár lóg. Követem Sehunt, a cipőm kopogása visszhangzik a márványpadlón. Felmegyünk a bíborszínű szőnyeggel borított lépcsőn, be egy másik ajtón. Egyik helyiségből megyünk a másikba, időm sincs körbenézni, de mindenhonnan árad a gazdagság és a luxus érzete. Egy labirintusban érzem magam ahogy szobáról szobára haladunk, majd egy nappaliszerű helyen kötünk ki, ahol egy őszülő – szintén öltönyös – férfi szivarozva nézi a falon szétterülő plazmatévét és jókedvűen hahotázik.
- Apa – szólal meg Sehun.
Apa?! Ő lenne a nevelőapja?
- Ó – a férfi meglepetten fordul felénk. – Sehun-ah!
Leteszi a szivart, sportosan pattan fel a bőrkanapéról, és széles vigyorral sétál elénk. Sehun elengedi a kezem, átöleli a férfit, de az arca végig rezzenéstelen.
- És a gyönyörű hölgyeményt is elhoztad – kedves mosolya ezúttal felém irányul. – Örülök a találkozásnak, kisasszony – biccent. – Park Yongwoo vagyok.
- Örvendek – halványan elmosolyodok.
- Aigoo, fiam – büszke mosollyal veregeti hátba az említettet. – Igazad volt, tényleg gyönyörű a kisasszony.
Elpirulok a szavai hallatán, de némi ellenszenvet érzek. Persze, örülhet, hogy a fia csak gyönyörű lányokat erőszakol... Ellenállok a késztetésnek, hogy a szemeimet forgassam.
- Jól van, elég már – moderálja Sehun. – Nem azért hoztam el, hogy az ócska bókjaiddal kelljen hallgatnom – hangjából süt a pimaszság, mintha csak viccelődne.
- Omo... milyen pofátlan vagy, te kölyök – az úr továbbra is mosolyog. – Üljetek le. Kértek valamit inni?
- Vezetek – morogja Sehun.
- Az nem baj! Egy pohár pezsgő nem árthat meg.
Azta... Laza egy fickó. Bár ennyi pénzzel a zsebemben én is az lennék. Sehun megfogja a kezem, az ülőgarnitúrához vezet és letelepszünk. Zavartan gyűrögetem lejjebb a ruhámat, amit kifürkészhetetlen vigyorral figyel. Mr. Park három pohár pezsgővel tér vissza, mindegyikünknek ad egyet, majd ő is leül, velünk szemben.
- Mi van Joonmyunnal, fiam?
Válasz helyett rosszallón pillant a nevelőapjára, a fejével felém biccent, majd megrázza.
- Szerintem joga van tudni... – az idősebb a szemeit forgatja. – Tehát...? – ó, máris szimpatikusabb.
- Csak olyanokat kérdezgettek, hogy van-e ismerőse az őrsön, aki esetleg ellophatta a felvételeket, meg Hyeriről faggatták...
- És fedezett téged?
- Tagadott, mintha nem emlékezne rá, hogy ott voltunk.
Miért is kell hallgatnom ezt a beszélgetést? Őket nem is érdekli, hogy én mit akarok, pedig az én életemről van szó...Belekortyolok a pezsgőbe. Finom, édes.
- Nem volt könnyű megszerezni a felvételeket, fiam... Ha minden kiderül csak még nagyobb bajban leszel, és akkor én már nem tehetek semmit. A bíróságra nincs hatásom, és ha megpróbálnám lefizetni őket, csak még nagyobb szarban lennénk – a fejét csóválja.
- Tudom... – Sehun idegesen gyűrködi az ujjait. – Tanácstalan vagyok.
- Talán kérdezzük meg Hyerit, hogy ő mit szeretne – mindketten rám néznek. – Hyeri kisasszony?
Ó, én?
- N-nem tudom... – zavartan pislogok. – Nekem ez túl sok...
- Nem hiányzik Önnek a szabadság? A normális élet?
- Apa! – csattan Sehun.
- Hagyd szóhoz jutni!
Istenem, mit mondjak?! Tanácstalanul pillantok fel Sehunra, majd eszembe jut anya és apa aggódó hangja, ezért bólintok válaszként.
- Látod, fiam? Mindenki jobban járna, ha elengednéd a lányt. Örülök, hogy mellette boldog vagy, de az lenne a legtisztességesebb, ha hagynád, hogy élje a saját életét, és visszamennél befejezni a terápiát.
Mr. Parkról sugárzik a szigorúság, hangja tiszteletet parancsolóan cseng. Sehun kezei ökölbe szorulnak, tekintete elsötétül.
- Nem megyek vissza a diliházba – szűri ki a fogai közt.
- Ezúttal túl messzire mentél, fogva tartod a lányt, és a rendőrség az egyetlen barátod nyakában van... Fel se fogod, hogy ezek milyen súlyos dolgok? Tudod, hogy én csak a legjobbat akarom neked, és nem akarok szégyenkezni azért, mert egy börtöntöltetlék lesz a fiamból.
- Ezért hívtál ide? – meglepően nyugodt. – Mert akkor fölösleges volt...
Fogalmam sincs, hogy mit mondhatnék, ezért inkább csak ülök és hallgatok.
- Csak annyit kérek, hogy fogadd meg az atyai jótanácsot, és gondold át amit mondtam. És ha lehet, akkor most vedd figyelembe más érzéseit is – célzásként felém pillant.
- Jól van...
Feláll, leteszi a poharát, majd az én kezemből is kiveszi, és a csuklómat fogva felállít.
- Ne menjetek még – pattan fel Yongwoo. – A vacsora-
- Nem vagyunk éhesek.
Sehun elindul kifelé, maga után húz engem is.
- Fiam!
Kiált utána a nevelőapja, de úgy tesz, mint aki meg se hallotta. Nagy léptekkel siet, megint szobából szobába megyünk, majd le az előcsarnoki lépcsőn.
- Máris távoznak, uram? – az öltönyös férfi még mindig az ajtóban áll, komornyik szerűség lehet.
- Viszlát! – csattan Sehun.
Kiérve nyitja nekem a mercedes ajtaját, megvárja amíg beülök, majd bevágja. Rémülten figyelem ahogy beül a kormány mögé, arcán látom, hogy tombol benne a düh és a frusztráció. Nem merek megszólalni, beindítja a motort, és a gázra taposva kikanyarodik a ház elől. Az agyam kattog, próbálnék valami nyugtatót mondani, de azzal lehet, hogy csak még jobban felbosszantanám. A sötétben haladunk egy mellékúton, majd váratlanul lefordul a földes útra, az autót leállítja.
- Bassza meg! – a kormányra csap.
Élesen szívja be a levegőt, a fejét felém fordítja, a szemében ijedtséget és aggodalmat látok.
- Mit akarsz, Hyeri? – halkan kérdezi. – Elengedjelek?
Basszus. A levegő egy pillanatra belém szorul. Most mégis mit mondjak? Hagyjam az egészet a francba, pattanjak a kocsimba és menjek az utamra, vagy maradjak, hogy megpróbáljak segíteni ezen a zavarodott, sebezhető emberen?

2 megjegyzés:

  1. Ne, kerlek ne. Ne tedd ezt velem. Kerlek. Uristen, Hyeri ne hagyd ott Sehunt, kerlek. Ah uristen, megbolondultam. Nem akarom, hogy jo legyen a vege, de ezt megse akarom, hogy Hyeri otthagyja Sehunt. Inkabb olje meg. Istenem, de beleeltem magam ebbe a ficibe. Tul jol fogalmazol, annyira annyira jo.

    VálaszTörlés
  2. Jujjj elmentek SeHun apukájához... De jóó. Vagy még sem? Ne hagyja ott Hyeri Shunt! Kérlek ne. Maradj ott, és segíts neki. Ezt SeHun megfogja hálálni... Ne menjen el. Úgy nem lesz jó a sztoriiii.... nem akaroooom *hisztizik*... Imádtam ezt a fejezetet is, mint a többit, csak a vége... Na mindegy mi hamarabb hozd a következő részt légy szíveeeees. Kíváncsi vagyok, hogy Hyeri elmegy vagy marad? Ha marad akkor hogyan fog vele viselkedni Sehun, és ha elmegy? Olyan sok kérdésem van. Hozd a köviiiiiit!! <3 :3

    VálaszTörlés