2014. augusztus 3., vasárnap

31. Fejezet

Összetört

 Nem tudom mi járhat Sehun fejében, a hátára fordul, és kifejezéstelen tekintettel nézi a plafont. Felsóhajt, majd a csendet megtörve válaszol a kérdésemre.
- A szex eleinte egy eszköz volt számomra, amivel levezethettem a feszültséget, de most már az egyetlen dolog, ami boldoggá tud tenni. Azokban a pillanatokban nincs semmi más a világon, csak mi ketten; a gondolataim nem háborgatnak, és a problémákról is megfeledkezem. Olyankor azt érzem, hogy a normális emberek közé tartozom.
Csendesen figyelem őt, még sose hallottam ennyire őszintének.
- De ez az érzés nem tart sokáig – folytatja. – Tíz perccel később újra rá kell jönnöm, hogy még mindig ugyanaz az elmebeteg vagyok, aki mindig is voltam...
- Sehun, más is van a szexen kívül, amitől normálisnak érezheted magad.
- Például? – rám néz.
- Öhm... – elgondolkozok. – Változtass az életeden, keress munkát, szocializálódj, és legyél olyan, mint egy normális ember.
- Bár ilyen egyszerű lenne... – sóhajt. – A kinti világban bármi megtörténhet, még én se tudom, hogy miként reagálok valamire, ezért nem is megyek emberek közé, ha nem muszáj.
- De semmi nem fog történni, ha meg se próbálod.
- Tudom – egy pillanatra lehunyja a szemeit.
- Megengeded, hogy segítsek?
Ismét felém pillant. Visszafordul az oldalára, és egy halvány mosollyal az arcán átölel.
- Már azzal is sokat segítesz, hogy itt vagy...
Sehun meg akar változni, de nem mer kockáztatni. Még mindig nem látok a fejébe, de ezek után már sokkal együttérzőbb vagyok vele. Nagy levegőt veszek, mert valami olyat akarok mondani, ami valószínűleg nem fog tetszeni neki.
Meglepően nyugodtnak tűnik, ezért összeszedem a bátorságom és kimondom:
- Mit szólnál hozzá, ha megkeresnénk Dr. Parkot? – óvatosan kérdezem.
- Mi van?! – elhúzódik tőlem, felháborodott tekintettel mered rám.
- Nyugi, nem akarom, hogy visszamenj az intézetbe, csak beszélned kellene vele, biztos többet tud segíteni.
- Felejtsd el!
- Pedig-
- Nem! – kiabál. – Ezt verd ki a fejedből!
Felkel, és kiviharzik a szobából.

A fürdőszobában találok rá, a vécé fedelén ücsörög, térdeire támaszkodva fogja a fejét.
- Sehun – halkan szólítom meg, de nem reagál semmit.
Közelebb megyek, megállok előtte, és óvatosan simítok végig a barna tincsein. Egy halk sóhajt hallat, leguggolok elé.
- Nem akartam, hogy dühös legyél, csak nem tudom, hogy hogyan segíthetnék... – nem mond semmit, keresem a szavakat. – Kezdjük újra, felejtsünk el mindent, ami eddig történt, és csináljuk máshogy a dolgokat, rendben?
Nem válaszol.
- Még lehet normális életed, de nem tudok segíteni, ha te nem hagyod...
Felemeli a fejét, s kezeivel megdörzsöli az arcát, majd feszült tekintettel néz rám.
- Jól van – sóhajt. – Csak egyet kérek, hogy az agyturkászokat hagyd ki ebből.
- Rendben – vonakodva, de végül rábólintok.
- Ígérd meg!
- Megígérem – mutató- és középső ujjamat keresztezem a hátam mögött.
Egyik kezét a tarkómra vezeti, közelebb húz magához, és megcsókol. Finoman, óvatosan puhatolózik, mintha az ajkaim törékeny porcelánból lennének. A csókja tele van megbánással, csalódottsággal és bánattal. Aggódó tekintettel húzódok el tőle, kezeim közé veszem az arcát, amin ugyanezek a vegyes érzelmek tükröződnek.
- Mi a baj? – tekintetem ugrál, egyik szeméről a másikra.
- Semmi, csak... – elhallgat –, félek – alig hallhatóan fejezi be a mondatot.
- Mitől?
- Nélküled elvesztettem az irányítást, és szörnyű dolgokat tettem... Úrrá lett rajtam valami kegyetlen érzés, és nem tudtam megállítani. Mi lesz, ha ezúttal neked fogok ártani?
- Sehun, miről beszélsz? – megijesztenek a szavai.
Kerüli a tekintetem, úgy tűnik, mintha magában próbálna leküzdeni valamit. Hosszú másodperceken át várok a válaszára, majd megunom a néma csendet.
- Sehun – lágy hangon szólítom meg, megvárom amíg rám néz. – Emlékszel Oscarra? Feltétel nélkül megbíztam benned, tudtam, hogy nem fogod hagyni, hogy bajom essen. Nem tudom, hogy miért nehéz, de neked is meg kell bíznod bennem, és minden könnyebb lesz.
- Az utóbbi egy hétben bántottam a kurvákat, akiket megdugtam – bukik ki belőle. – Forró viaszt öntöttem a testükre,szex közben fojtogattam őket, és az a legijesztőbb az egészben, hogy még élveztem is. Jól esett hallani, ahogy sikítottak a fájdalomtól, jó volt látni a halálfélelmet a szemükben.
Szavai hallatán leveszem róla a kezeim, elkerekedett szemekkel nézem őt. Frusztráltan felsóhajt, miközben a hajába túr, és folytatja.
- És megerőszakoltam valakit...
A lábaim felmondják a szolgálatot, felborul az egyensúlyom, és a guggoló pozícióból a csempére ülök. Sehun lehajtja a fejét, megmarkolja a tincseit, az izmai feszülnek.
- Egy bárban találkoztunk, beszélgettünk, és a személyisége pontosan olyan volt, mint a tiéd. Hajnalban együtt jöttünk ki a bárból, hirtelen eldurrant az agyam, berángattam az egyik sikátorba, és meg... megerőszakoltam... – elcsuklik a hangja. – Majdnem megfulladt, ahogy befogtam a száját, de nem érdekelt... Ott feküdt a földön, ájultan, és megijedtem, ezért magára hagytam. Később visszamentem, de addigra eltűnt... – szipog. – Én nem akartam ezt tenni!
Hangos zokogásban tör ki. Némán, lebénulva ülök a földön, és kavarognak bennem a vegyes érzelmek. Tudom, hogy Sehun ezeket nem szándékosan tette, és ettől még jobban megrémiszt a kegyetlensége. Fogalmam sincs, hogy mit kellene most tennem. A félelemtől sikoltozva kéne futnom, a lehető legmesszebb Sehuntól, aki most teljesen összetörve zokog.
Valószínűleg megint a lehető legrosszabb döntést hozom, de mellette kell maradnom, és ezek csak még több okot adnak arra, hogy felkeressem Dr. Parkot.
Felkelek a földről, remegő lábakkal lépek Sehun elé, bizonytalanul nyúlok a kezei után, hogy ne tépje ki az összes hajszálát. Előrébb dőlve magához ölel, mivel ül, ezért a derekamnál ér el, arcát a hasfalamba fúrja, sírásának még keservesebb a hangzása.
Azt hiszem most érkezett el számára az a pillanat, amikor lelkileg teljesen összetört.

Az ágyban fekve szorosan hozzám bújik, a testemet átölelő karját cirógatom az ujjaimmal, de még mindig nem sikerült megnyugodnia. Csendesen sír mellettem, és szörnyen érzem magam, hogy nem tudok mit tenni vele.
- Nem akartam elmondani, hogy mit műveltem, amíg nem voltál velem – sírástól rekedt hangon töri meg a csendet –, de nem tudtam magamban tartani...
- Itt vagyok, most már minden rendben lesz.
Semmi nem lesz rendben, de muszáj volt kimondanom ezt a kegyes hazugságot. Aggaszt, hogy mi lesz Sehunnal, aggaszt, hogy mi történt a nőkkel, akiket bántott,és az is aggaszt, hogy mi lesz velem. Nem fogok hazudni magamnak, tartok Sehuntól. Nem tudja irányítani a benne lakozó érzelmeket, és most is elveszítheti az önuralmát, attól függetlenül, hogy vele vagyok.
Minden esetre kitartok mellette. Kitartok az összetört lelkű fiú mellett, aki szenvedéssel éli a mindennapjait. Kezd összeállni a kép... Hatalmas düh tombol benne, amit az édesapja iránti gyűlölete táplál. Sehun nem elmebeteg, ez a viselkedés csupán a gyerekkorában átélt bántalmazások szüleménye.
- Hyeri.
- Hm?
- Én nem akarok tovább élni...
- Miket beszélsz?!
- Ez nem élet. Feladom.
- Ne beszélj hülyeségeket! – szorosabban ölelem magamhoz.
Könnyek gyűlnek a szemembe, nagyon fáj így látni őt.
- Képes lennél magamra hagyni? – sírással küszködve, nehezen teszem fel a kérdést.
- Jobb lett volna, ha nem is találkozunk...
- De megtörtént és-
- És miattam te is szenvedsz. Suhonak is csak fejfájást okozok, ahogy apának is. Egy nagy csalódás az egész életem...
Úgy beszél, mint aki lemondott mindenről, feladta a küzdelmet, és nem akar tovább élni.

5 megjegyzés:

  1. Nem ertem, hogy Hyeri miert aggodik a tobbi lany miatt, mikor ok mentek Sehunhoz. A megeroszakolos mar kicsit durvabb volt, de azt is csak Hyeri hianya miatt tette, mert meg mondta is, hogy hasonlitott a szemelyiseguk. Hyeri meg most... Sehun meg fogja olni magat, ha meglatja Mr. Park-ot ebben biztos vagyok. Vegyes erzeseim vannak, nem akarom, hogy happy end legyen de egy kicsit akarom is. De mindegy is, mert rad vagyunk utalva, es nem mondhatjuk meg, hogy mi legyen. De nagyon tetszett ez a resz foleg, hogy Hyeri latta sirni Sehunt.

    VálaszTörlés
  2. Jajj :( Sehun, ne sírj :( *törölgeti a könnyeit*
    Nagyon rossz így látni Sehunt, de legalább most már őszintén beszél mindenről és Hyeri is tisztábban látja a dolgokat. De remélem szerti annyira, hogy kitartson mellette végig, mert ha ő is elmegy, Sehun tuti öngyilkos lesz - mint legutóbb. Amit tett azokkal a lányokkal megdöbbentő, de Kingának igazat adok abban, hogy azok a kurvák maguk mentek Sehunnal. De a megerőszakolós... Huhh.
    Nagyon várom a következő részt <3

    VálaszTörlés
  3. Omo már nagyon rég olvasom a blogod....és annyira tetszik....ez a kedvenc ficim...:3 És azt szeretném kérdrzni hogy majd kaphatok jelölést? Tudom hogy ezt nem ide kéne de ha lehetséges lenne azt megköszönném :) Nagyon nagyon jó ahogy írsz és a szereplők is nagyon jók...csak így tovább....már izgatottan várom a folytatást ^^ <3

    VálaszTörlés
  4. Jaaaj T_T imádom az írásaidat, s nagyon várom a kövi részt!

    VálaszTörlés
  5. Na most végre bepótoltam a lemaradásomat. Kb. 10 rész. O_O

    És ez volt eddig a legjobb. <3

    VálaszTörlés